Dobry kosmetyk to drogi kosmetyk
W dzisiejszych czasach coraz częściej konsumenci oceniają jakość produktów na podstawie ceny, bowiem zwykło się przyjmować, że tylko wysokie ceny są gwarantem jakości, natomiast ceny niskie świadczą o klasie artykułu.
Analogiczne przekonania funkcjonują na rynku kosmetycznym.
Wiele badań rynkowych oraz testów konsumenckich udowania, że dyskryminowanie tańszych kosmetyków jest działaniem nieuzasadnionym, które wzmacnia mit o tym, że to cena definiuje jakość.
Mit ten natomiast napędza przemysł kosmetyczny i konkurencję rynkową.
Okazuje się bowiem, że kosmetyki o niższych cenach mogą być równie dobrej jakości, a zdarza się nawet, że ich skład jest niemal identyczny jak formuła kosmetyków drogich.
Nie trudno się więc domyślić, że bardzo często o cenie produktu nie decyduje jego jakość, a jedynie renoma firmy i sprawność kampanii marketingowej, która sprawia, że produkt jest rozpoznawalny, a przez to znacznie chętniej kupowany.
Dlatego poszukując kosmetyków dla siebie, postarajmy się koncentrować na etykietach produktów, a nie rozbudowanych kampaniach marketingowych.
Polecane artykuły
Zielone marki
Pierwszą firmą zaliczaną do grona „zielonych”, która zasługuje na szczególną uwagę jest BuildDesk. Zyskała ona należy jej prestiż oraz uznanie, w głównej mierze dzięki stworzeniu specjalistycznego programu, służącego do sporządzania analizy charakterystyki energetycznej budynku, a także innych, inte
Energooszczędna przyszłość
Istnieją przypuszczenia, że za kilka lat świadczenia energetyczne staną się bardzo znaczącymi dokumentami. Na jakiej podstawie snuje się takie domysły? Technologia, również ta z zakresu nowoczesnego budownictwa wciąż się rozwija i ulepsza. Około roku 2021 wszystkie budynki powstające na terytoriu